Par projektu
Projekta sākumā sākām ar 17 pakalpojumu sarakstu, ko ar kartiņu šķirošanas (card sorting) metodes palīdzību izdevās pārdefinēt par 3 pakalopojumiem ar vairākiem pakalpojumu ieviešanas posmiem un papildpakalpojumiem. Sākotnēji arī tika konstatēta vienota zīmola neesamība, tādēļ primāri tika nodefinēts zīmols un vizuālā identitāte, kas kļuva par pamatu tīmekļa vietnes dizainam.
Adrese:
Informācijas klasificēšana un 3D dizains
Kā ierasts, tad pakalpojuma sniedzējs, kurš ir eksperts par saviem pakalpojumiem, spēj orientēties ļoti garos un specifisikos pakalpojumu apzīmējumos. Taču veiksmīgas informācijas klasifikācijas pamatā ir gala lietotāju uztveres izpēte.
3D modeļu izstrāde ir tikai puse no darba, jo lai iegūtu materiālu pareizo aplocīšanos ap šķautnēm un atspīdumu, nākas daudz reiz pārrenderēt, līdz iegūst vēlamo.